lunes, 7 de marzo de 2011

AVANÇAR EN TEMPS DE CRISI

Quan una empresa petita com la nostra es planteja treure un producte nou en un temps com el que estem sempre hi ha qui et recorda (com si no ho sapiguessis!) que estem immersos en una gran crisi econòmica. Després hi ha el teòric que opina que justament és en temps de crisi quan surten les millors oportunitats.

El que és ben cert és que molts dels que donen consells des d'un càrreg important no han treballat mai a l'empresa real. Molts d'ells limiten la seva experiencia laboral al món de la política i empreses i/o institucions relacionades amb l'administració. Pocs d'ells han viscut situacions reals, pocs saben com  n'és de diferent teoritzar a actuar. El més graciós és que més de quatre es creuen molt savis. Aconsellar, manar, legislar, i perquè no, criticar des de la teoria és molt senzill. Ara, quan estàs al món real, les grans frases ideològiques esdevenen còmiques.

Començar un projecte nou en un empresa petita requereix potser un cert punt de follia. O no. El que està clar és que cal sempre mirar endavant i si pot ser intentar veure el demà amb tots els riscos que això comporta i amb tots els aventatges que té avançar-te a qualsevol situació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario