Des d'un temps ençà, potser per això de la crisi, les redaccions rebem quantitat de correus informant-nos. Qui ens infoma? les agències de comunicació i mitjans. De què ens informen? doncs que un client seu ha tret un producte nou, que ha remodelat la botiga, o senzillament que és fantàstic.
Et posen un document adjunt que és un anunci amb tota regla i acaben el missatge demanant la publicació.
Probablement hi haurà algun mitjà que ho publiqui amb la intenció de fer que aquest client continui anuncinat-se pagant o que l'agència li porti molts clients. No cal ni dir que això és un error. Es tracta senzillament de "veure si cola" i tenen una inserció gratis.
Podem parlar sobre si la informació s'ha de pagar o no, però el que és indiscutible és que la publicitat si que es paga. I pretendre que els mitjans gratuïts fem publicitat gratis és, per dir-ho finament, estar tocat de l'ala.
Per tant, senyors de les agències, ens donem per informats que el seu client és fantàstic, i humilment els hi recomano que mirin de promocionar els seus clients d'un altre manera en lloc de convertir-los en correus brossa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario